SELLINGEN - De gemeentebestuurders in Oost-Groningen willen eerder in actie kunnen komen tegen eigenaren van verpauperende panden. Ze willen zo voorkomen dat die panden zo verkrotten dat de hele buurt er minder aantrekkelijk door wordt.
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10286683.ece/Oost-Groningen-wil-sneller-iets-doen-tegen-verpaupering-
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10286683.ece/Oost-Groningen-wil-sneller-iets-doen-tegen-verpaupering-