woensdag 17 juli 2013

Oost-Groningen wil sneller iets doen tegen verpaupering

SELLINGEN - De gemeentebestuurders in Oost-Groningen willen eerder in actie kunnen komen tegen eigenaren van verpauperende panden. Ze willen zo voorkomen dat die panden zo verkrotten dat de hele buurt er minder aantrekkelijk door wordt.



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10286683.ece/Oost-Groningen-wil-sneller-iets-doen-tegen-verpaupering-