BAREVELD - Op de N33 ter hoogte van Bareveld zijn vrijdagmiddag drie auto's met elkaar in botsing gekomen. Daardoor is de weg momenteel afgezet. "Dat duurt niet lang, is de verwachting", zegt de woordvoerder van de politie. Volgens hem zijn de betrokken bestuurders niet ernstig gewond geraakt maar is er sprake van licht letsel. Over de oorzaak van het ongeval kon de woordvoerder nog niets zeggen.
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10273593.ece/Ongeval-op-N33-ter-hoogte-van-Bareveld
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10273593.ece/Ongeval-op-N33-ter-hoogte-van-Bareveld