GRONINGEN - De gemeente Groningen verwacht dat de nieuwe weg bij de Mediacentrale niet voor het einde van het jaar klaar is.
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10281863.ece/Nieuwe-weg-Stad-pas-eind-van-het-jaar-klaar
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10281863.ece/Nieuwe-weg-Stad-pas-eind-van-het-jaar-klaar