zondag 14 juli 2013

Man betrapt op diefstal diesel in Hoogezand

HOOGEZAND - Een man (42) uit Groningen is in de nacht van zaterdag op zondag aangehouden aan de Produktieweg in Hoogezand. Na een tip van een getuige troffen agenten hem aan tussen de vrachtwagens met jerrycans en slangen op een bedrijventerrein. Hij bekende diesel te hebben gestolen. Tegen hem wordt proces-verbaal opgemaakt.



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10277133.ece/Man-betrapt-op-diefstal-diesel-in-Hoogezand