zondag 14 juli 2013

Jongeren uit hun dak op 'Glow in the park'

GRONINGEN - Psy-Fi was het genoemd en ook: Glow in the park. Het hele weekend stond het Stadspark in Groningen in het teken van dit Goa-trancefestival. Een kleine 2000 jongeren uit heel Europa dansten op de psychedelische klanken die een keur aan dj's vanaf de diverse podia over het park lieten uitwaaieren.



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10277703.ece/Jongeren-uit-hun-dak-op-'Glow-in-the-park'