donderdag 4 juli 2013

Inbrekers stelen auto in Groningen

GRONINGEN - Een paar mobiele telefoons, een fototoestel en een autosleutel. Dat was de buit die een paar inbrekers maakten in de nacht van woensdag op donderdag in Groningen. De bewoner werd er wakker van. Voor de deur van zijn huis in de Stadsparkwijk hoorde hij twee mannen in een buitenlandse taal met elkaar praten. Even later hoorde hij hoe zijn auto, een Volkswagen Phaeton, werd gestart en wegreed.



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10248083.ece/Inbrekers-stelen-auto-in-Groningen