GRONINGEN - Het gaat buitengewoon slecht met de huiszwaluw in de stad. Bioloog Jan Doevendans luidt nadrukkelijk de alarmbel. "We volgen al 25 jaar de de kolonies in de stad. Het ging al niet zo heel goed, maar zo slecht als dit jaar is het nog nooit geweest."
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10289663.ece/Huiszwaluw-in-Stad-heeft-het-moeilijk
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10289663.ece/Huiszwaluw-in-Stad-heeft-het-moeilijk