STADSKANAAL - Henk van der Klok (28) uit Stadskanaal gaat vanaf 24 juli in honderd dagen met een kajak de Amerikaanse rivier Mississippi af. Van Lake Itasca in Minnesota tot aan de golf van Mexico, een afstand van 4070 kilometer. Onderweg maakt hij filmpjes over de vervuiling van de rivier. Die zet hij op zijn website www.thedutchadventurist.nl in de hoop dat zoveel mogelijk mensen er naar kijken en ervan leren.
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10260263.ece/Honderd-dagen-in-een-kajak-op-de-Mississippi
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10260263.ece/Honderd-dagen-in-een-kajak-op-de-Mississippi