vrijdag 5 juli 2013

Helft van fonds Haren is binnen

GRONINGEN - Jongeren die zijn veroordeeld wegens openlijke geweldpleging tijdens de Facebookrellen in Haren, in september vorig jaar, hebben tot nu toe 9.750 euro gestort in een speciaal schadefonds. Daarmee is de helft van de door de rechter opgelegde betalingen (20.700 euro) binnen. Voor de meesten gold dat het geld voor 1 juli 2013 gestort moest zijn. Meerderjarigen moesten 500 euro betalen, minderjarigen de helft.



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10250693.ece/Helft-van-fonds-Haren-is-binnen