dinsdag 16 juli 2013

Fundament molen De David gestort

WARFFUM - Op het terrein van Openluchtmuseum Het Hoogeland in Warffum is dinsdag beton gestort voor het fundament van De David. De molen krijgt een plek op het museumterrein aan de Oosterstraat, met zicht op grote zus Eva in Usquert. Eva is naar voorbeeld van De David gebouwd.



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10283453.ece/Fundament-molen-De-David-gestort