zaterdag 13 juli 2013

Dronken bromfietser rijdt in op fietsers

GRONINGEN - Een 17-jarige Stadjer is vrijdagavond aangehouden op de Kruissingel in Groningen na met zijn bromfiets een aanrijding te hebben veroorzaakt. Daarbij reed hij twee fietsers van achteren aan. Alle drie kwamen met de schrik vrij, de bromfietser bleek echter te veel alcohol te hebben genuttigd. Ook was hij niet in het bezit van een rijbewijs en gaf hij in eerste instantie een valse naam op. De politie zet bovendien vraagtekens bij de herkomst van de brommer. De knaap is ingesloten.



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10275613.ece/Dronken-bromfietser-rijdt-in-op-fietsers