WINSCHOTEN - De leden van de Verenigde Communistische Partij (VCP) hebben hun 'ludieke en vreedzame actie' in de Winschoter Toren (foto) zaterdagmiddag beëindigd. "De mevrouw van de VVV die kaartjes voor een bezoek aan de toren verkoopt, sloot om vier uur de deuren en toen zijn wij ook weggegaan", vertelt VCP-voorman Engel Modderman.
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10275873.ece/Communisten-verlaten-toren-van-Winschoten
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10275873.ece/Communisten-verlaten-toren-van-Winschoten