WINSCHOTEN - Leden van de Verenigde Communistische Partij (VCP) hebben zaterdagochtend de Toren in hartje Winschoten bezet. Ze kwam binnen door bij de ingang één euro te betalen aan de mevrouw van de VVV. Die 'runt' de toren als toeristische attractie.
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10275213.ece/Communisten-bezetten-toren-van-Winschoten
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10275213.ece/Communisten-bezetten-toren-van-Winschoten