zaterdag 13 juli 2013

Communisten bezetten toren van Winschoten

WINSCHOTEN - Leden van de Verenigde Communistische Partij (VCP) hebben zaterdagochtend de Toren in hartje Winschoten bezet. Ze kwam binnen door bij de ingang één euro te betalen aan de mevrouw van de VVV. Die 'runt' de toren als toeristische attractie.



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10275213.ece/Communisten-bezetten-toren-van-Winschoten