maandag 8 juli 2013

Bushaltes stad Groningen na oppimpen weggehaald

GRONINGEN - Deze bushalte aan de Pioenstraat in de stad Groningen is nog maar net toegankelijk gemaakt voor mensen die slecht ter been zijn, maar reizigers hebben daar niet lang plezier van. Het OV-bureau schrapt lijn 4 naar de Florabuurt in december uit de dienstregeling omdat die niet uit kan. Er zijn meer Stadjers die het straks zonder bus moeten doen, want lijn 5 rijdt niet meer dwars door de Oranjebuurt en de Hortusbuurt. Het college van B en W legt de bezwaren naast zich neer.



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10258243.ece/Bushaltes-stad-Groningen-na-oppimpen-weggehaald