zaterdag 6 juli 2013

Brullen en slurpen met Amerikaanse wagens in Ezinge

EZINGE - Oersterke motorblokken in meterslange wagens. Bij de Feestweek in Ezinge met het thema Back to the 50's stond zaterdag een verzameling Amerikaanse wagens. "Geweldige auto's. Toen wij nog houten wielen hadden, reden ze in Amerika al met elektrische ramen", zegt liefhebber Willem Dijkstra uit Saaksum.



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10254643.ece/Brullen-en-slurpen-met-Amerikaanse-wagens-in-Ezinge