woensdag 3 juli 2013

Betonwereld in Groningen zet samenwerking voort

GRONINGEN - In Groningen zette wethouder Jan Seton woensdag bij het in aanbouw zijnde Infoversum zijn handtekeningen onder een afspraak met betonfabrieken, aannemers, wegenbouwers en recyclingbedrijven. Die blijven met elkaar samenwerken om duurzamer te werken. Daar begonnen ze drie jaar geleden mee. De eerste resultaten zijn inmiddels bekend: er wordt 10 procent minder grind naar Groningen verscheept dan vroeger. Het project vindt volgens de gemeente landelijk navolging.



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10246553.ece/Betonwereld-in-Groningen-zet-samenwerking-voort