maandag 15 juli 2013

Automobilist rijdt Pekelder Hoofddiep in

OUDE PEKELA - Een automobilist is dinsdagmiddag te water geraakt, nadat hij op de Hendrik Westerstraat tegen een brug was gebotst. De bestuurder kon op tijd de auto verlaten. De auto ligt op de bodem van het Pekelder Hoofddiep. Dat is voorlopig gestremd voor vaarverkeer. Het is nog niet duidelijk wanneer de auto weer op het droge wordt getild.



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10280323.ece/Automobilist-rijdt-Pekelder-Hoofddiep-in