donderdag 18 juli 2013

Auto op de kop bij Beerta

BEERTA - Twee mensen zijn wonder boven wonder licht gewond geraakt, nadat hun auto op de A7 van de weg was geschoten. De auto viel ter hoogte van Beerta onder aan het talud op het dak in een sloot. De slachtoffers konden zelf uit de auto komen. Een van hen had last van de rug.



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10289513.ece/Auto-op-de-kop-bij-Beerta