donderdag 4 juli 2013

Auto's mogen door vesting Bourtange blijven rijden

BOURTANGE - Automobilisten mogen door de vesting Bourtange blijven rijden. De gemeente Vlagtwedde stelt er geen rijverbod of eenrichtingsverkeer in. Wel tracht zij door onder meer een betere bewegwijzering voor elkaar te krijgen dat automobilisten om het dorpje heen rijden.



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10249173.ece/Auto's-mogen-door-vesting-Bourtange-blijven-rijden