HOOGEZAND - Het afserveren van oud-CDA-raadslid Gerard Maagd deed in de Hoogezandster samenleving veel stof opwaaien. Of de commissaris van de Koning er niet aan te pas moest komen in een poging tot lijmen, een ander zegt: eigen schuld, dikke bult. De derde noemt het mens- en gemeenteraadonwaardig wat er is gebeurd.
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10288733.ece/Afserveren-oud-raadslid-'overkomt-de-besten'-
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10288733.ece/Afserveren-oud-raadslid-'overkomt-de-besten'-