zondag 16 juni 2013

Twee doden bij verkeersongeluk Wehe-den Hoorn

WEHE-DEN HOORN - Bij een verkeersongeluk op de Provinciale weg N361 ter hoogte van Wehe-den Hoorn zijn zondagochtend in alle vroegte twee mannen van 19 en 23 jaar om het leven gekomen. De slachtoffers zaten in een Porsche die met hoge snelheid vanaf de kant van Winsum kwam. Bij Wehe-den Hoorn raakte de auto door nog onbekende oorzaak in een slip en botste tegen een boom. De auto brak doormidden, waarbij de twee inzittenden uit de auto werden geslingerd. Het wrak vloog daarna in brand. De N361 is ter hoogte van Wehe-den Hoorn afgesloten.



via http://goo.gl/e3b07