GRONINGEN - Terrassen in de stad mogen morgen een uuur openblijven. De gemeente trekt het tropisch terrasscenario uit de kast, omdat de middagtemperatuur morgenmiddag boven de 27 graden uitkomt. Dat betekent dat terrassen binnen de diepenring tot 3 uur 's nachts open mogen blijven, erbuiten tot 2 uur. Horecabedrijven zonder terrasvergunningen mogen ook tafels en stoelen buitenzetten.
via http://goo.gl/6Ub8j
via http://goo.gl/6Ub8j