WINSUM - Een 23-jarige tractorbestuurder is vrijdagmiddag op de N361 in Winsum op de bon geslingerd. De man reed met twee aanhangwagens achter zijn tractor waarvan de remsystemen buiten werking waren gezet. Bovendien belemmerde de lading het zicht via zijn buitenspiegels. Voor beide overtredingen werd de man op de bon geslingerd.
via http://goo.gl/wDMTp
via http://goo.gl/wDMTp