zondag 16 juni 2013

Swingin' Groningen doet naam eer aan

GRONINGEN - Officieel heet het de twintigste editie van Swingin' Groningen. Maar eigenlijk was het de derde editie, sinds een deels nieuw team het muziekfestival in 2011 opnieuw op poten zette. De organisatie zet duidelijk in op jong talent met bijvoorbeeld een talentenjacht voor Noord-Europese studenten en, dit jaar voor het eerst, een 'showcase'-programma als voedingsbodem voor nieuwe bands en nieuwe fans. Zelfs de jeugd werd bij het festival betrokken, toen zaterdagmiddag zo'n 150 kinderen optraden in het kader van het project Stadskabaal.



via http://goo.gl/oiUw7