STADSKANAAL - In de Parkwijk in Stadskanaal stonden heel lang de vijf Philipsflats. Ze werden gebouwd voor het personeel van de Philipsvestiging. Die flats (één van hen staat op de foto) zijn nu gesloopt, er ligt daar nu een 'vlakte'. Woningcorporatie Lefier wil die vlakte opvullen met 16 tot 20 woningen met daarbij veel groen. In de loop van dit jaar wordt besloten of dat plan wordt uitgevoerd. Wethouder Jan Bessembinders van de gemeente Stadskanaal hoopt op die uitvoering. "Het is een mooie invulling voor die locatie."
via http://goo.gl/kMtOh
via http://goo.gl/kMtOh