MUSSELKANAAL - Het asielzoekerscentrum in Musselkanaal vierde zaterdag het 20-jarig bestaan. Het azc, dat is gevestigd in een voormalig verzorgingstehuis, is het oudste van Groningen. Wethouder Jan Willem van der Kolk van Stadskanaal feliciteerde het azc met het jubileum en met de positieve sfeer die er hangt. Er zijn zelden incidenten in en rond het opvangcentrum en over het algemeen is de sfeer tussen de inwoners van Musselkanaal en de bewoners van het centrum goed.
via http://goo.gl/vhB9P
via http://goo.gl/vhB9P