maandag 17 juni 2013

Ouderen in Leek vrezen voor toekomst dienstencentrum

LEEK - Nog meer bezuinigen en het is helemaal afgelopen met het Dienstencentrum voor Ouderen in Leek. Dat vrezen ouderenbonden ANBO, PCOB en KBO. Ze luiden de noodklok met een brief waarin ze de gemeente Leek vragen wat de toekomst van het centrum is.



via http://goo.gl/6YZ8F