zondag 16 juni 2013

Onderkoelde opvarenden van rubberboten gehaald

SCHIERMONNIKOOG - Twee opvarenden van gestrande rubberboten zijn zaterdag aan het eind van de middag met onderkoelingsverschijnselen van het Wad gehaald. Dat meldt het station van de Koninklijke Nederlandse Reddingsmaatschappij (KNRM) op Schiermonnikoog.



via http://goo.gl/zF2KI