donderdag 6 juni 2013

OM: schuldig maar geen straf voor gezinshulp

GRONINGEN - Het Openbaar Ministerie (OM) vindt dat de 51-jarige gezinshulp Derkelina D. uit Usquert schuldig is aan het onttrekken van een kind aan het gezag en aan smaad, maar vindt dat geen straf moet worden opgelegd. De advocaat van de vrouw vindt dat onvoldoende. Hij pleit voor vrijspraak. "Voor minder gaat mijn cliënte niet."



via http://goo.gl/hLzu2