STADSKANAAL - De eigenaresse van een Mercedes uit 1984 kreeg de schrik van haar leven toen ze vrijdagmiddag een winkel bezocht aan de Scheepswerfkade in Stadskanaal. De vrouw had haar wagen naast het Stadskanaal geparkeerd. Ze was vergeten de wagen op de handrem te zetten. In de winkel werd haar verteld dat haar Mercedes kopje onder ging in het water. Niemand raakte gewond. Een bergingsbedrijf haalde de auto uit het water.
via http://goo.gl/085o0
via http://goo.gl/085o0