HOOGEZAND-SAPPEMEER - In een café aan de Hoofdstraat in Hoogezand is donderdagnacht ingebroken. Via een openstaand raam zijn drie mannen naar binnen geslopen en hebben de kassalade meegenomen. Een getuige drie mannen wegrennen en ze in een auto en een busje stappen in de Oosterstraat. De politie stelt een onderzoek in.
via http://goo.gl/It9GU
via http://goo.gl/It9GU