zondag 16 juni 2013

Inwoner Flevoland wint NK Grasmaaien

WEDDE - De laatste ronde van het NK Grasmaaien van de Oude Trekker en Motoren Vereniging was zaterdag net achter de rug, toen het noodweer losbarstte. Het NK werd gehouden in Wedde, op een groot maaiveld achter de Burcht van Wedde. Aan de wedstrijd met oldtimer-grasmaaiers deden liefhebbers uit heel Nederland mee.



via http://goo.gl/Is3Oc