zaterdag 15 juni 2013

Groninger krijgt vier boetes in Heerenveen

GRONINGEN - De politie van Heerenveen heeft vrijdagnacht een 40-jarige automobilist uit Groningen 'kaalgeplukt'. De man kreeg vier bekeuringen en moest ook nog een nachtje in de cel doorbrengen. Hij zat onder invloed van alcohol achter het stuur en bleek geen rijbewijs te hebben. Wegens belediging kwam er nog een proces-verbaal bij. Agenten controleerden de man omdat het achterlicht van zijn auto niet brandde.



via http://goo.gl/sRcWI