vrijdag 7 juni 2013

Fractievoorzitter GroenLinks Loppersum stapt op

LOPPERSUM - De fractie van GroenLinks in de gemeenteraad van Loppersum krijgt met ingang van 24 juni een nieuwe fractievoorzitter. De huidige fractieleider Egbert Brons stapt op. De Wirdumer wil meer tijd gaan besteden aan zijn zakelijke activiteiten en aan zijn werk in de milieubeweging.



via http://goo.gl/lHIXT