HOOGEZAND-SAPPEMEER - Een 41-jarige man uit Sappemeer is in de nacht van donderdag op vrijdag in Groningen twee keer aangehouden wegens fietsendiefstal. De eerste keer had hij op de Grote Markt een fietsslot opengebroken en werd hij meegenomen voor verhoor. Toen hij even later weer buiten stond sloeg de fietsendief opnieuw toe. In de Schoolstraat in de stad zagen agenten dat hij een slot forceerde. Ditmaal werd hij in de cel gezet.
via http://goo.gl/03Mqq
via http://goo.gl/03Mqq