LEEK - De eigenaar van de witte Mercedes die zaterdagmiddag bij een ongeluk op de snelweg A7 bij Leek was betrokken, zegt dat zijn auto was gestolen. Hij heeft maandag aangifte van diefstal gedaan. Dat meldt de politie.
via http://goo.gl/XEoMo
via http://goo.gl/XEoMo