vrijdag 7 juni 2013

'In de crisis heb je vrouwen nodig'

TEN BOER - Ondernemende vrouwen uit de provincie Groningen komen vrijdag bijeen in het gemeentehuis van Ten Boer. De bijeenkomst is een initiatief van de stichting NetWerk Ondernemende Vrouwen Groninger Ommeland en heeft als thema 'In de crisis heb je vrouwen nodig.'



via http://goo.gl/6lCR8