GRONINGEN - Op last van de burgemeester wordt coffeeshop Reykjavik aan de Spilsluizen voor de duur van een jaar gesloten. De gemeente wil het besluit verder niet toelichten maar de maatregel heeft te maken met eerdere overtredingen.
via http://goo.gl/FJiyb
via http://goo.gl/FJiyb