HAREN - Ondernemers en de gemeenteraad in Haren zijn vier jaar lang door vier wethouders aan het lijntje gehouden over de ontwikkeling van het parkeerbeleid. Tot die conclusie komen de oppositiepartijen D66 en CDA nu wethouder Theo Berends heeft gezegd dat er voorlopig geen nieuw gemeentelijk parkeerbeleid ontwikkeld wordt. Het gemeentebestuur wil eerst duidelijkheid hebben over de ontwikkeling van woningen en winkels op het Haderaplein.
via http://goo.gl/L6DhH
via http://goo.gl/L6DhH