vrijdag 7 juni 2013

Blijhamster rijdt weer met alcohol op auto

WEDDE - Een 24-jarige automobilist uit Blijham heeft zich donderdagavond op de provinciale weg N368 bij Wedde in de nesten gewerkt. Zijn auto vloog in brand. De Blijhamster en een andere inzittende konden op tijd uit de auto komen.



via http://goo.gl/rXnNP