zondag 16 juni 2013

Auto in de sloot op rondweg Winschoten

WINSCHOTEN - Een vrouw is zondag op de oostelijke rondweg bij Winschoten met haar auto in een sloot beland. Ze moest met rug- en nekletsel in het ziekenhuis worden opgenomen. Het was gisteravond nog niet bekend wat de oorzaak was van het ongeval. De brandweer Oldambt bouwde een loopbrug en zette een tent op naast de sloot, zodat de vrouw terplekke droog en windvrij behandeld kon worden door ambulancepersoneel.



via http://goo.gl/eQHEc