WESTERBROEK - Met het gaspedaal diep ingetrapt heeft een 44-jarige automobilist uit Sappemeer dit weekend op de A7 ter hoogte van Westerbroek snelheden gehaald van 210 km/uur. Agenten in een opvallende politieauto wilden de man inhalen toen hij 180 reed, daarop ging de Sappemeerster nog wat harder. Toen de politie de zwaailamp gebruikte, minderde de bestuurder vaart en kon hij op zijn rijgedrag worden aangesproken. Hij werd uiteindelijk geklokt op een snelheid van 190 km/uur en kon zijn rijbewijs inleveren.
via http://goo.gl/3ivpV
via http://goo.gl/3ivpV