Groningen
woensdag 22 mei 2013
Wonen op plek disco en winkel in Sappemeer
SAPPEMEER - De eigenaar van de leegstaande voormalige discotheek Avenue en het naastgelegen perceel aan de Noorderstraat in Sappemeer wil een appartementencomplex met kantoren bouwen.
via
http://goo.gl/SJhDn
‹
›
Homepage
Internetversie tonen