GRONINGEN - Er komt een sociëteit van Nederlandse en Duitse bestuurders die zich inzet voor de internationale treinverbinding Groningen-Bremen. Het gaat om maximaal veertig vertegenwoordigers van overheden en bedrijven die als ambassadeurs nut en noodzaak van een snellere spoorlijn bepleiten.
via http://goo.gl/eqjEY
via http://goo.gl/eqjEY