DELFZIJL - Twee stand up paddle surfers hebben maandagmiddag een boete gekregen toen ze de Eems tussen Delfzijl en het Duitse Emden overstaken. Stand up paddle surfers staan op een surfplank en peddelen zich voort. De twee hadden de oversteek naar Emden gemaakt en een hapje gegeten. Op hun weg terug, werden ze aangehouden door de politie en bemanning van een reddingsboot.
via http://goo.gl/T9uEs
via http://goo.gl/T9uEs