maandag 6 mei 2013

Patiënten Martini Ziekenhuis vrij van tbc

GRONINGEN - Geen enkele patiënt van het Martini Ziekenhuis Groningen blijkt via een medewerker van het ziekenhuis tbc te hebben opgelopen. Twaalf andere medewerkers bleken wel een tbc-bacterie bij zich te dragen, zonder dat ze er ziek van zijn. Dat constateren het ziekenhuis en de GGD na onderzoek onder 370 medewerkers en 46 patiënten.



via http://goo.gl/KClTG