GRONINGEN - ChristenUnie, SP en D66 in de Groninger gemeenteraad willen opheldering van burgemeester Peter Rehwinkel over de manier waarop hij heeft gecommuniceerd over bommelding tijdens de Koninginnenacht.
via http://goo.gl/PVqZR
via http://goo.gl/PVqZR