maandag 6 mei 2013

Nep aanmaningen namens Hefpunt

VEENDAM - Hefpunt, incassobureau van waterschappen, heeft aangifte gedaan bij de politie over het versturen van e-mails naar klanten, waarbij de suggestie wordt gewekt dat Hefpunt de afzender is. In het electronisch schrijven wordt gemeld dat er een betalingsachterstand is en dat de ontvanger wordt gemaand snel te betalen. De e-mail is aan willekeurige mensen gestuurd. Hefpunt verstuurt nooit aanslagen voor waterschapsbelasting per mail. Mensen ontvangen van Hefpunt een aanslag per post, ook betalingsherinneringen stuurt Hefpunt altijd per post. Inmiddels heeft Hefpunt maatregelen genomen. Op de website staat een melding en de klantenservice is ook ingelicht. Bij de meeste mensen is de nota vorige week bezorgd.



via http://goo.gl/FdX4k