zondag 5 mei 2013

Man bijt agent bij aanhouding

HOOGEZAND - Een 35-jarige man uit Hoogezand is zaterdagavond aangehouden aan de Erasmusweg. Hij stond tegen een deur te trappen en te schelden. De man maakte een verwarde indruk. Toen agenten hem wilden aanspreken bedreigde en beledigde hij hen. Bij zijn aanhouding heeft de verdachte een agent gebeten.



via http://goo.gl/D4hFv